• +45 6061 0077

Office 365 kursus

Kursus i  Office 365

På dette kursus i Office 365 vil vi gennemgå, hvordan hele virksomheden, hvert team og den enkelte medarbejder ganske enkelt bliver udstyret med en værktøjskasse, der indeholder de værktøjer der er nødvendige for at styre projekter og samarbejdet omkring dem – både på kontoret og på farten.

Office 365 er et stærkt samarbejdsmiljø med værktøjer, programmer og apps der leveres over internettet.
Det betyder, at man har adgang til sin e-mail, Office programmer, vigtige filer og dokumenter, kalender og kontaktpersoner; næsten uanset hvor man er, og på enhver enhed som har internetadgang. Det kan være en PC, Mac, en smartphone eller en tablet.
Og arbejder man offline, synkroniseres alt når man igen er online. Office 365 gør det derfor nemt at samarbejde på tværs af virksomheden og lokationer.

OFFICE 365 kursus - HVORDAN OG TIL HVAD?

Udgangspunktet for alle Office 365 kurser hos Office365kursus.dk er naturligvis en gennemgang og evt. hands-on på de forskellige bestanddele af Office 365. Både de klassiske desktop-versioner af Office pakken, men også Office web apps og Office 365 apps som Yammer, Microsoft Teams, Planner og Sway.
Office 365 rummer mange muligheder for at arbejde og samarbejde, så derfor handler et kursus i Office 365 ikke kun om hvordan man anvender og bruger Office 365, men i ligeså høj grad om hvorfor det er smart at bruge Office 365 og hvad Office 365 kan bruges til.
På den måde bliver den enkelte medarbejder - og organisationen som helhed - ordentligt "klædt på", så brugen af Office 365 kan udmønte sig i kortere arbejdsgange, bedre samarbejde og gladere medarbejdere.

OFFICE 365 kursus - INDHOLD

Et Office 365 kursus og alle workshops hos Office365kurser.dk bliver altid nøje tilpasset deltagerne og deres dagligdag, men kunne f.eks. se det sådan ud:

Hvad er Office 365 og Cloud?
Kort gennemgang af principperne bag Office 365, og hvad cloud egentlig er.

Hvad kan Office 365?
Exchange Online
• E-mail, kalender og kontakter altid opdaterede
• Del kalender med eksterne
• Adgang fra PC, Mac, tablet eller smartphone
• Automatisk back-up

OneDrive for Business
• Gem filer og dokumenter online i Skyen
• Opdaterede filer på alle tilsluttede enheder
• Del, redigér og samarbejd med interne og eksterne samarbejdspartnere
• Synkronisering af Onedrive

SharePoint Online
• Fildeling og samarbejde i virksomhedens dokumenter
• Team-sites til teams, projekter og grupper
• Søg og find kompetencer og viden i firmaet
• Synkronisering af SharePoint mapper

Office Web Apps
• Online udgaver af Word, Excel, PowerPoint og OneNote
• Opret og redigér dokumenter i browseren
• Samarbejd med andre selvom de ikke har Office
• Se og redigér fra mobil/tablet

Office 365 Apps
• Teams
• Planner
• Flow
• Sway
• Delve
• Stream

Hvorfor bruge Office 365?
Gennemgang af de fordele man som medarbejder og organisation kan opnå, ved at bruge Office 365

Office 365 som arbejdsredskab
Hvilke ændringer af virksomhedskulturen fordres der, for at Office 365 kan udnyttes optimalt?

Afrunding
Kundeservice på nye måder
Kommunikation med eksterne samarbejdspartnere.